Sider

25.03.2013

En kurv med kærlighed og lækkkerier

I lørdags var vi til en noget forsinket fødselsdags brunch hos min lillebror. Og da han ikke altid er den nemmeste at købe gaver til, havde jeg lavet en kurv fyldt med alverdens lækkerier fra blandt andet Meyers, Bülow og egne kreationer. Min bror, er ligesom jeg, en sucker for lækre råvarer og måske også Meyers (selvom han næppe indrømmer det) så synes han skulle forkæles lidt.



Vi har altid været pjattede med Toms guldkarameller og da jeg fandt en opskrift på bloggen, Chocolat, blev jeg da nødt til at prøve kræfter med karamellerne. Smager fantastisk, men de er desværre blevet lidt for bløde efter min smag, men heldigvis ved jeg hvor fejlen ligger, så der kan rettes op på dette til næste gang.


Sheldon som jeg tidligere har blogget om HER fandt også vej til kurven.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar