Sider

12.09.2013

Tænke-box

Jeg har længe overvejet et nyt look på bloggen, da jeg ikke er helt tilfreds med min header. Ønsker mig et mere simpelt look med et cool, men dæmpet mix af farver. Måske endda inspireret af efterår. 
Så jeg er gået i tænke-boks og håber at kunne præsentere et nyt look på bloggen i den nærmeste fremtid. Men i mellemtiden må I leve med at der kan være lidt rod på bloggen i forbindelse med opdateringer osv. 

Ellers har jeg en travl weekend forude. 
I aften står den på hospitalsfest med alle mine skønne kollegaer og imorgen skal mine fodboldabstinenser dækkes. Jeg skal nemlig gøre brug af mit nyerhvervede sæsonkort til Parken og drikke iskolde fad, forhåbentlig med en sejr til København! Derudover er det store flytteweekend, da min farmor har fået lejlighed, så der skal pakkes, rengøres og flyttes. 

Ha en fantatisk weekend allesammen! Og nyd det sidste gode vejr, inden efteråret for alvor tager over :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar