Sider

18.01.2013

Udsalgsfund

Hvem elsker ikke udsalg, specielt når man virkelig gør et godt fund (eller flere). Jeg er faldet over disse skønne ting, som jeg absolut måtte eje.




Jeg kommer ofte i Bahne, da jeg synes de har mange lækre ting samt et utroligt bredt udvalg af blandt andet Hay, Royal Copenhagen og Le Creuset. Jeg var forbi på udsalg og fandt flere uundværlige ting. Hays plissé mapper var nedsat med næsten 70%, og endte med at købe både en neongul og orange. Jeg tænker at de er perfekte til opbevaring af alle mine løse opskrifter og udklip, der ellers ligger og flyder. "Kopperne" fra Normann Copenhagens mormor stel, skal jeg bruge til krydderurter i køkkenet el hyacinter. Fik dem for kun 30 kr stk! Toppen er fra Second Females vinterkollektion og skal helt sikkert bruges til forårets fester. Fandt den til halv pris - virkelig et SCOOP! Var selvfølgelig også et smut i Magasin, hvor jeg "kom til" at købe Chanel Le Vernis Coco blue på bud. Så endnu en til samlingen, men neglelak får man jo aldrig nok af. Sidst men ikke mindst, købte min kæreste denne flotte løgkrukke fra Le Creuset på udsalg i december måned. Den står flot i vindueskarmen i køkkenet, men mangler en makker til hvidløg. 

1 kommentar:

  1. Elsker kopperne. Og toppen. Og mapperne.... Det hele faktisk!

    SvarSlet