Sider

06.04.2013

En lille ugle....

Så kom weekenden endelig. Meget tiltrængt oven på en lidt presset uge, men kan glæde mig over kun at have tre arbejdsdage i den kommende uge, inden turen går til London. 
Jeg skal bruge weekenden på max afslapning, hvilket helt sikkert inkluderer hæklenålen. Igår fik jeg hæklet (et af mange) igangværende hækleprojekter færdigt. Det er en skør ugle, som er tiltænkt min kusine, der venter sig til sommer. Hun er pjattet med ugler, så måtte bare forsøge at hækle en ugle til den lille. Jeg fandt en god opskrit på Hendesverden, som jeg har taget udgangspunkt i. Se opskriften HER. I opskriften laves øjnene af filt, jeg har istedet hæklet tre cirkler i forskellig størrelse, da jeg synes det giver et sjovere udtryk. Derudover har jeg udeladt vingerne. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar