Sider

10.04.2013

Hæklenålen holder fri....

Jep, hæklenålen bliver lagt på hylden for en kort stund, da jeg rejser udenlands imorgen. Jeg skal nemlig til London med min kæreste, bror, kusine og hendes kæreste. En tur vi har talt om i årevis og som endelig er blevet en realitet.
Jeg glæder mig sindsygt meget. Har besøgt London MANGE gange før, men finder byen ligeså fantastisk hver gang.  
Vi skal sightsee'e, selvom jeg har set det meste før, men det hører ligesom med til en "storbysferie". Drikke pints på den lokale pub, efter at have gået byen tynd hele dagen. Spise skøn mad på blandt andet Gaucho, der efter sigende serverer utrolig lækkert argentinsk kød, og på New Tayyabs, som i mine øjne laver noget af det bedste indiske mad jeg nogensinde har smagt. Et besøg på det underholdende og farverige Camden Market er også et MUST. Jeg bliver fascineret hver evig eneste gang, af den gennemførte punk/street style. Der ligger virkelig mange sjove og anderledes små boder/butikker, hvor man kan gøre et godt fund og maden er heller ikke så ringe endda. Sidst jeg var på Camden, fik jeg serveret verdens bedste falafel i pitabrød.

Jeg skal shoppe omkring Carnaby St., hvor jeg håber på at finde et par fede sneakers til foråret (for har jeg jo ikke nok sneakers i forvejen!) Men sneaks er væsentligt billigere end i DK, så vil næsten være dumt ikke at have et par med hjem i kufferten (er min undskyldning!!!).
Jeg udset mig disse fede Nike air max! Mon de skal være sorte el. Grå?? Synes begge par er super cool her til foråret.



Derudover har jeg længe haft et lille crush på Mulberry's Daria mini message. Man har vil love at drømme..... Tjek lige hvor lækker den er.

   
                 

Og sidst men ikke mindst, rejser jeg jo aldrig uden at have en Chanel le vernis med hjem. Jeg har udset mig forårslakken, Emprise, som jeg tidligere har blogget om HER. Den MÅ ejes! 




Jeg lover at blogge om alle mine fund og mon ikke der også kommer rejsepics på bloggen.

     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar