Sider

18.04.2013

Tilbage til hverdagen

Så er jeg tilbage efter 4 skønne, men noget regnfulde dage i London. Er efterhånden ved at komme mig over de meget ømme og trætte ben, som har tilbagelagt MANGE kilometre i byens gader og stræder. Jeg fik ikke shoppet så meget som vanligt, men jeg er super glad for mine få fund, specielt mine nye Nike air max . Ikke nok med, at de er super cool og i army farver, så går man simpelthen som en drøm i dem. Fandt dem i Selfridges.

Neglelakkerne taler for sig selv. Stødte på Malice i Chanel butikken ved Covent Garden, og eftersom den ikke fåes i DK længere, ja så røg den med hjem i kufferten. Som altid skulle kusinen og jeg også lige et smut i Primark-helvede. Man skal i den grad have tålmodigheden på plads i virvaret af tøjstativer og mennesker. Det lykkedes mig dog at finde et net i leopard print samt masser af fede ankel nylonstrømper, som skal bruges flittigt, så snart jeg kan trække i ballerinaerne. 

Derudover fik vi spist ufattelig god mad på Fairuz, en libanesisk restaurant nær Bond Street og en af de berømte Gaucho restauranter. På Gaucho fik jeg en ny variation af cheesecake, nemlig med hvid chokolade, dolche leche og macadamia nødder. Min absolut nye favorit dessert! Må forsøge at lave den næste gang jeg overvejer at lave cheesecake...


London-pics

Udsigt fra lejlighed





 Vintage posters fra Comic book store i Camden


 Gotta love Camden town..



Og candy bar no. 1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar