Sider

28.07.2013

Et skridt nærmere de 30 og knap så lang til tid ferie

Så er weekenden snart ovre. Mangler bare en enkelt nattevagt og så er der maaaaaange friweekender og ferie i vente snarest! 
Jeg har haft den bedste uge. I mandags fik jeg savlet over Robbie og skreget stemmen hæs til "Angels" i Parken som en anden teenage tøs. Men trods tømmermænd fik jeg da smidt mig op på cyklen tirsdag og afsted på tour de Strandvej med Laura. Rungsted tur/retur - ingen sag. Og slet ikke når turen indebærer frokost i solen på Sticks and Sushi ved Rungsted havn. Derudover har jeg nydt solen, spist frokost med den anden halvdel af "the Ette's" + baby og planlagt fødselsdag. JEP - jeg runder et skarpt hjørne næste weekend. 30'erne here I come. Men hvad dælen, det er jo bare et tal og skræmmer mig egentlig ikke at træde ind i 30'erne. Jeg har fået lov at holde fødselsdag hos svigermekanikken og glæder mig til lidt festivitas for hele den pukkelryggede, venner og kolleger. Menuen er planlagt, så nu skal der handles ind i løbet af ugen og kokkereres på livet løs! 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar