Sider

31.07.2013

Hæklede kæmpekurve

Min kæreste var efterhånden ved at være godt træt af at der lå garn og hæklepinde allevegne i lejligheden, så nu har jeg hæklet to kæmpekurve til opbevaring. Det ser bare lidt mere cool ud, og har endda fået en smule orden i mit garnlager :-) 
Præsterede at få en vabel da jeg hæklede den pastelgrønne, da det er ret hårdt for fingrene at lege med zpagetti garn, av av! Men pyt, ser så fint ud i stuen. Og må jo nok give ham ret i at det rodede en del i sofaerne! Find opskriften HER
Den pastelgrønne kurv har jeg lavet større end i opskriften, da jeg gerne ville lave kurvene i to forsk. Størrelser. Men det er egentlig meget nemt, man fortsætter bare udtagningen i bunden er par omgange yderligere




Har også tidl. hæklet denne fine hængekurv, som jeg bruger til opbevaring af mine tørklæder. Opskriften kan findes HER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar